Suport
clienţi


Tot ce trebuie să ştiţi într-un singur loc.
Documente utile
Întrebări frecvente
Procesul de schimbare a furnizorului
Conform Art. 23 din Ord. ANRE 6/2017, vă informăm că pe parcursul trimestrului 4 din anul 2020 societatea ALEGFURNIZORUL CONSULTING nu a desfăşurat activitate de furnizare a energiei electrice la consumatori finali.
DREPTURI ŞI OBLIGAŢII

Documente utile


Condițiile generale pentru furnizarea energiei electrice la clienții finali non-casnici
Descarcă document

Condițiile generale pentru distribuția EE de către operatorul de distribuție
Descarcă document

HELPDESK 24 / 7

Întrebări frecvente

1De se să schimbaţi furnizorul de utilităţi al fabricii?
Consumatorii industriali de energie electrica, au posibilitatea de a-si schimba GRATUIT furnizorii, la preturi competitive. Cu ALEG FURNIZORUL beneficiati de utilitati (energie) la costuri mici, economisind astfel pentru afacerea dumneavoastra resurse importante. Furnizarea se realizeaza la aceleasi standarde de calitate, iar noi va oferim consultanta integrata prin prisma experientei vaste in domeniul energiei regenerabile.
2Care sunt documentele minim necesare pentru schimbarea furnizorului?
Clientul Final (consumatorul industrial) completează Notificarea de schimbare a furnizorului şi, ulterior după acceptarea ofertei comerciale, noul Contract de furnizare. Restul documentelor şi procedurilor revin în sarcina ALEG FURNIZORUL.
3Cât costă să schimbaţi furnizorul de utilităţi (energie)?
Nimic. Întregul proces de schimbare a furnizorului este GRATUIT. în schimb veţi beneficia de economii importante la costurile utilităţilor.
4Cât timp este valabilă o ofertă ALEG FURNIZORUL?
Maxim 14 zile.
5Pe ce durată se încheie noul contract de furnizare al utilităţilor?
Minim 1 an de zile.
6Cât timp durează până se schimbă furnizorul?
21 zile de la momentul transmiterii notificării de la noul furnizor către furnizorul actual (vechi)
7Când îmi pot schimba iar furnizorul?
Teoretic ORICÂND, dar pot exista şi condiţii contractuale cu furnizorul actual care pot impune anumite obligaţii consumatorului industrial.
8Există riscul întreruperii alimentării cu energie electrică în momentul schimbării furnizorului?
În mod clar, NU. Nu există nici un risc că fabrica să rămână fără energie electrică, în timpul procesului de schimbare sau după, odată cu schimbarea furnizorului. Instalaţia de furnizare nu va suferi nici o modificare, aşa că nu este nici un motiv pentru care s-ar putea întrerupe furnizarea. Avariile sau situaţiile excepţionale vor fi în prealabil notificate.
9Ce se întâmplă dacă noul furnizor mărește prețurile?
Preţul este asumat prin contractul de furnizare şi se poate schimba numai prin schimbarea contractului (cu act adiţional agreat de ambele părţi).
10Exista penalizari (costuri suplimentare) ca urmare a schimbarii furnizorului?
Nu există penalizări, dacă nu sunt stipulate şi agreate contractual.
11Ce se întâmplă dacă noul furnizor nu va rămâne pe piață?
În cazul în care noul furnizor, din diverse motive, nu mai poate furniza serviciile, punctul de consum va fi preluat de un furnizor de ultimă instanţă, după care veţi putea selecta un alt furnizor, în condiţii competitive de piaţa liberă.
12Clienţii consumatori industriali au nevoie de acordul actualului furnizor?
Nu este nevoie de niciun acord prealabil. Furnizorul actual este pur şi simplu notificat de noul furnizor.
13Cum se transmite factura? Care sunt termenele de plată şi modalităţile de plată acceptate la noul furnizor?
În contract vor fi prevăzute modalităţile de transmitere care pot fi pe hârtie sau online. Termenele de plată sunt de obicei lunare. Modalitatea de plată este prin OP.
UNDE NE GĂSIŢI

Str. Col. Ghe.Costescu, Nr. 3, Sector 4, Bucureşti, 040548

E-MAIL

office@alegfurnizorul.ro

MOBIL

+4 (0) 729 057 479